Dag 3 Big sur - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 3 Big sur - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 3 Big sur

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg de Hoekies

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Wegens wifiproblemen gister---- nu dag 3
Vandaag vroeg op want we gaan de camper halen. Na een lekker ontbijt gaan we met de metro naar het verhuurstation van roadbear., en krijgen na een enorm lange uitleg over wat we allemaal niet en wel moeten doen de camper mee. Dus om 12 uur gaan we op pad. Eerst boodschappen doen en dan rijden we door silicon valley naar Monterey. We hebben echt een enorme camper masr het gaat goed!
In Monterey gaan we naar Fishermanswarf waar weer veel zeeleeuwen liggen en de nodige toeristen winkels zijn.
We gaan daarna via Carmel waar Clint Eastwood burgemeester is geweest over de Higway 1 naar Big Sur. Dit is de mooiste kustweg van de USA.
Hoge rotsen en superblauw water.We zien een prachtige camping dus gaan overnachten. Tussen de eucaliptus bomen..
Tot morgen! Foto s volgen later.