Dag 4 santa paula - Reisverslag uit Santa Paula, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 4 santa paula - Reisverslag uit Santa Paula, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 4 santa paula

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg de Hoekies

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Santa Paula

Otelenooie wat is het hier toch warm pfff... :)))
Vanmorgen onze weg vervolgt over de Highway 1.. En wat een prachtige weg! Hoge rotsen, ruige kust, mooie brandingen... je weet niet waar je kijken moet! Laura zat vandaag voorin en ik naast Jeroen aan de tafel. We hadden het raam open want van de bochten was ik toch wat wagenziek. Maar wat een uitzicht. Jeroen zag ineens twee walvissen!, later nog eens twee en op sommige plaatsen lagen en zwommen zeeleeuwen en zeeolifanten! Het hele strand lag er vol mee. We stoppen een paar keer om foto's te maken en een keer om te tanken en een flinke bak koffie. Dat is hier leuk dat ze steeds bijschenken. We hadden er een enorme muffin bij.
We troffen daar een leuke man die had een knalgele corvette. Hij vertelde dat hij ging racen door Monterey. Hij zei tegen de kids .. ga er eens in zitten.. Dus Jeroen en Laura allebei op de foto in de passagiersstoel en een foto gemaakt.
Het landschap ging over in de wijnvelden van Californie. Meer heuvels... ook mooi. Onderweg in een dorpje hebben we heerlijk gepicknickt. We hadden tonijn en de kids zijn erop uit gegaan om een stokbrood te scoren en verdraaid...ze hebben er 1gescoord in een Danish bakerey haha... mooi! Het was heerlijk! We hebben in Santa Barbara gezocht naar een camping maar die waren er niet jammer genoeg. Het is een mooie stad. We rijden wat de heuvels in en belandden op de Ventura ranch. Morgen hopen we dat we in Santa Monica op de camping aan het strand komen! Nu eerst een paar biertjes en een paar shirts wassen... tsja dat gaat door...zweet zweet! Weltrusten iedereen en oant moarn!

• 02 Mei 2014 - 22:27

Marc:

Hey dudes, goed te horen dat jullie het tof hebben ! Ben benieuwd naar de foto van de corvette. Al harley shirtje gescoord :-)? Enjoy ! Grt 442 ut easterein