Dag 2 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 2 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 2 San Francisco

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg de Hoekies

30 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Nog niet gewend aan Amerikaanse tijd staan we om 7 uur al naast ons bed. Lekker breakfast naast ons hotel in de diner. Daarna lopen we naar de baai om fietsen te huren voor vandaag, de beste manier om de stad te verkennen. Nou dat hebben we geweten.. het was prachtig en we hebben heel wat gezien maar het was een enorme aanslag op onze benen! De stad is gebouwd op 43 heuvels dus dan weet je het wel :)..
Maar wat hebbenwe veel gezien! We zijn begonnen bij pier 43 en langs het water naar de Golden Gate bridge gefietst. We zijn naar de overkant gefietst en terug!
Daarna wilde ik naar het Golden Gate park omdat daar bizons waren.. We fietsten een paar straten verkeerd en man wat een enorme heuvels.. we waren kapot.. maar we hebben het gehaald, en eenmaal in het park vonden de bisons het leuk om zich bijna niet te laten zien.. maar ja,het was echt leuk! We waren echt uitgedroogd dus toen we langs de weg een hotdog tent zagen hebben we meteen 1 gekocht en een heerlijk koud blik drinken gekocht.
Het was inmiddels zo n 29 graden dus echt warm. We zijn naar de painted lady,s gefiets, dat zijn de gekleurde huizen uit de tv serie full house.
Daarna vreselijk zin in een koud glas bier inmiddels, zijn we naar de baai gefiets en in de biertuin een lekkere pot bier gehaald. Waar Laura bij het bestellen naar haar id werd gevraagd en over Jeroen niet eens werd gepraat haha.. op 1 been kun je niet lopen dus nog meer bier en daarna nog naar pier 39 want Jeroen wilde nog een hotdog en Laura naar Ben en Jerry s.
Het was inmiddels 5 uur en de fiets moest terug.Op weg naar het verhuur station zagen we nog een kroeg, Jacks bar, dus nog maar een biertje..
Vanavond nog een heerlijke steak gehad! En hier mocht Jeroen geen bier want tsja..geen 21 he..En morgen de camper ophalen.. dusss morgen meer!

• 30 April 2014 - 08:48

Albert:

Mooi dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Geniet er van.

• 30 April 2014 - 09:52

Trijntje En Maarten:

wij zijn jaloers. leuk om te volgen en mooie foto's hoor ;)

• 01 Mei 2014 - 11:53

Lies En Bauke:

Leuk om jullie zo te volgen. Het weer is daar in ieder geval beter dan bij ons.
    Vandaag de hele dag regen.
    Jullie zitten nu in de camper zeker?
    Veel plezier en tot gauw. Geniet er van.