Dag 1..Schiphol-SanFrancisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 1..Schiphol-SanFrancisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 1..Schiphol-SanFrancisco

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg de Hoekies

29 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Om klokslag 7 uur staan we op schiphol.. met dank aan onze chauffeur Itte!,
Nu 3 uren wachten voor we vertrekken. Maar het gaat toch nog aardig snel allemaal en om 9.45 stijgen we op..
Na een lange vlucht van 10 uur en 20 minuten komen we aan op het vliegveld van San Francisco. We wisten niet meer hoe we moesten zitten en we hebben twee warme maaltijden gehad. Maar de klok gaat 9 uren terug dus we hebben nog een halve dag extra! Dat lopen we er wel weer af.., We werden op Schiphol al grondig gechackt inclusief bodyscan, en hier in SF nog eens allemaal handscans en irischeck manman.. we zouden eens wat meesmokkelen.. :)
Ingecheckt bij het hotel lopen we via Chinatown ..de Italiaanse wijk.. naar Fishermans warf. Bij pier 39 waar altijd een hele berg zeeleeuwen ligt. Er zijn aardig wat straatartiesten. En het is heerlijk weer.
Morgen gaan we fietsen huren en gaan we de stad door crossen!
Het is inmiddels 20.00 uur en we zijn behoorlijk moe. Dus na nog maar weer eens een pizza en een paar biertjes gaan we maar plat! Jeroen had zo, n honger dus die bestelde de Large pizza! Maar hier is alles groter dan thuis dusss ... kreeg hij met moeite 3 stukken naar binnen :)).. Dus Jeroen ligt nu met volle maag op bed!!
Morgen weer een dag!
Groetjes en werkze daar zometeen daar in Holland..