Dag 22 San Francisco - Reisverslag uit Double Rock, Australië van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 22 San Francisco - Reisverslag uit Double Rock, Australië van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 22 San Francisco

Blijf op de hoogte en volg de Hoekies

19 Mei 2014 | Australië, Double Rock

En ja hoor.. De 1 na laatste dag is gekomen. We gaan om 9.30 met de shuttelbus naar de stad en lopen naar de fietsenzaak waar we de eerste week ook waren. We bestellen voor een dag fietsen. We fietsen wat rond en gaan langs het palace of fine arts. Daarna de ene hoge heuvel na de andere. Vreselijk! We hebben er een paar gelopen want die waren zo vreselijk stijl dat we er niet tegen op konden fietsen.. Jeroen deed de eerste wel pfff. Hij kon niks meer zeggen.. :))
Een tijd later waren we in Haight street in de wijk Haight ashbury waar de Hippies rondhingen in de jaren 60.
De straat was eigenlijk een museum want de hippie sfeer hing er echt nog. Veel kleuren, gekke winkeltjes, maffe types, veel zwervers.. Heel leuk!
We hebben nog wat rond gefietst door de stad en bij de pier. Een biertje gehaald bij Jacks en in een parkje bij het water gelegen. Toen de fietsen terug gebracht en op de shuttelbus gewacht. Morgen schoonmaken, inpakken en voor de rest maar even zien! Toedels

• 20 Mei 2014 - 21:58

Janke:

Goodevening all, wat een prachtige reis als ik het zo lees! Mooi foto's ook , zoals die vocatie, bijzonder hoor! En zijn jullie sequoia park ingereden via de siërra nevada valley? Dt hebben wij ook gereden, het leek het einde van de wereld met borden als " vanaf hier kun je niet meer tanken de komende 30 mijl" en " na dit punt de komende tijd geen mobiel verkeer mogelijk en geen internet" . Maar wel prachtig was dat.

Hele goede terugreis, met vele herinneringen in jullie hoofd en hart , lieve groet Janke