Dag 13 Hurricane - Reisverslag uit Harrisburg, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 13 Hurricane - Reisverslag uit Harrisburg, Verenigde Staten van de Hoekies Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 13 Hurricane

Blijf op de hoogte en volg de Hoekies

10 Mei 2014 | Verenigde Staten, Harrisburg

Nederland 2e op het songfestival jaja.. We blijven wel bij. En rotweer daar.. Nou jammer voor jullie maar het is hier 28 graden :)) sorry!
En het is al half 7...
We zijn vanmorgen richting Zion national park vertrokken. Het is weer een mooi landschap rondom en gekke oude veevallen stadjes maar dan ook weer mooie.. We komen op de weg die langs Zion loopt en er zijn al mooie stops om foto's te maken. Als we bij de ingang van het park komen zetten we de camper neer en gaan we met een shuttelbus naar het einde van het park en stappen daar uit! We lopen een stuk langs de rivier en keren weer terug.. Het is een prachtig park.. Weer heel anders dan de anderen.. Na een tijdje gaan we weer rijden richting camping. We tanken nog een keer want de camper zuipt net zo erg als de mensen die er in zitten :)..
Vriendelijke mensen overal hoor in Amerika.. Ze beginnen alllemaal een praatje.. Zo ook bij het tankstation. Ze zetten speciaal koffie.. Een kleintje pfff..
Volgens mij zaten er in de beker vier bakjes koffie..
Om half 5 springen we op de camping in het zwembad. Heeerlijk want het is nog erg warm!
Nou ja ik zal stoppen want jullie worden alleen maar jaloers zo...
Tot morgen vanuit Vegas!!!